Péče
a podpora

Jak nakupovat
Je to snadné. Zboží, které se vám líbí a chcete si jej koupit, vkládejte nápisem ikonou "KOUPIT" do virtuálního nákupního košíku. Někdy se stane, že od určitého produktu máme více druhů zboží, které se liší třeba jen velikostí a případně cenou. V takovém případě si vyberte ten správný druh, který si přejete objednat. A nezapomeňte si také vybrat správné množství...
Jak správně pracovat s nákupním košíkem
Kliknutím na ikonku košíku v pravém horním rohu stránky se dostanete do přehledu zboží, které máte v košíku.
Můžete opravit množství, případně pokračovat v nákupu.
Pokud máte vybrané všechno zboží, rozměry a množství tak, jak jste chtěli, stiskem tlačítka "Objednat zboží v košíku" se dostanete k pokladně.
Pokladna
V pokladně se nejdříve musíte rozhodnout, zda se přihlásíte (pokud již jste registrovaným zákazníkem), zda se nově zaregistrujete (to je vhodné pro případný opakovaný nákup nebo dodatečné změny v objednávce, abyste nemuseli své údaje nutné k nákupu neustále vyplňovat), nebo zda budete nakupovat bez registrace (vhodné pro jednorázový nákup).
- Pro přihlášení vyplníte své přihlašovací údaje, stisknete tlačítko Přihlásit se a načtou se vaše údaje.
- Pro registraci zvolíte Registrovat do e-shopu, vyplníte své údaje a zaškrtnete políčko Zaregistrovat se.
- Pro nákup bez registrace vyplníte své údaje.
Pozor, kontaktní údaje budou předány přepravní společnosti, bez toho nelze provést přepravu. Povinný je emailový kontakt, na který vám potvrdíme objednávku, a na kterém s vámi budeme komunikovat o jejím vyřizování, telefonní číslo je nezbytné pro potřeby přepravní společnosti.
Stisknete žluté tlačítko "Zvolit způsob dopravy a platby" a zvolíte vámi preferovanou variantu.
Způsob platby a dopravy
Po zvolení způsobu dopravy a platby vám ještě jednou zobrazíme Souhrn objednávky. Zkontrolujte, zda je správně adresa dodání i adresa, která má být na faktuře (to je důležité pro firmy, které chtějí zboží zaslat jinam, než kde mají sídlo). Nyní nám také můžete vepsat poznámku k vaší objednávce - cokoliv nám chcete sdělit a do standardních formulářů se to nevešlo.
Souhrn objednávky
Stiskem tlačítka "Dokončit objednávku" se objednávka zapíše do systému. Tímto krokem také potvrzujete, že jste se seznámili se všeobecnými obchodními podmínkami našeho obchodu (které si, prosím, předem prostudujte).
Objednávka se vám v tomto okamžiku odesílá e-mailem, případně si ji můžete na následující obrazovce i vytisknout.
Pokud jste zvolili platbu kartou, budete nyní přesměrováni na zabezpečenou platební bránu Global Payments, kde můžete provést úhradu.
A teď už máte nakoupeno, od téhle chvíle je to na nás ... my pracujeme na tom, aby zboží bylo co nejdříve u vás a vy jste o tom včas věděli...:)
Jak reklamovat
( Uschovejte si fakturu / doklad o koupi )
Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:
Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:
- Reklamace dodávky - bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité.
- Reklamace zboží - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady.
- Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd.) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu čtrnácti dní od doručení zboží.
Reklamace dodávky
Viditelně poškozený balíček nepřijímejte, nebo přepravci podepište převzetí poškozeného balíčku, tak aby to bylo zaznamenáno již u přepravce.
Poslali jsme Vám něco jiného? Přijměte, prosím naši omluvu a informujte nás o situaci na kontaktních údajích.
Bylo Vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?
Podle toho, co se stalo, se domluvíme, jak situaci vyřešit.
- nevyhazujte obalový materiál
- máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu
- kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu majda.devata@welovedogs.cz
Ihned po doručení fotografií doručené zásilky (je důležité nafotit celou zásilku a co nejlépe zdokumentovat obalový materiál a zároveň vyfotit i rozbitý výrobek, prosíme nevyhazujte obalový materiál ani po pořízení fotografií, kompletní zásilku včetně obalového materiálu je nutno předat zpět přepravci) vám obratem odešleme nový výrobek,nahlásíme reklamační událost u přepravce, který vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého zboží (bohužel nelze domluvit doručení nového výrobku a zároveň odvezení rozbité zásilky týmž vozem). Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a společností PPL.
Nemáte-li možnost pořídit fotografie, kontaktujte nás a my nahlásíme reklamační událost, zdokumentování rozbité zásilky je pak v gesci společnosti PPL, v tomto případě je Vám nový výrobek zaslán až po administrativním vybavení reklamace přepravcem. I zde platí - nevyhazovat ani obalový materiál.
Reklamace zboží
Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud ne, neprodleně nás kontaktujte (do tří kalendářních dní po doručení zboží, nejlépe emailem) a uveďte číslo vaší objednávky (je na faktuře u dodávky) - takové zboží vám bude vyměněno kus za kus obratem poštou. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží při doručení.
Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona dva roky) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace. Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě.
Poštovní adresa pro doručení vráceného / reklamovaného zboží:
Noi concept s.r.o., Újezd 409/19, 118 00, Praha1 - Malá Strana
Osobní předání reklamace na adrese prodejny :
WE LOVE DOGS - HUNTER, Újezd 35,118 00, Praha 1 - Malá Strana
Vrácení zboží
U nás koupené zboží můžete do čtrnácti dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit. Stačí jej přiměřeně zabalit a odeslat na naši adresu zpět spolu s číslem objednávky a informací o čísle bankovního účtu, kam vám máme vrátit peníze. Zboží můžete vrátit i osobně na prodejně Hunter - Just you friend (i v případě osobního doručení vám bude kupní cena vrácena bezhotovostně na váš účet).
Pamatujte na následující:
- vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
- nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.