FAQ
FAQ
Are you 18 years old or older?
Sorry, the content of this store can't be seen by a younger audience. Come back when you're older.
Nejčastější otázky
Jak objednat?
Stav objednávky
Můžu svou objednávku změnit?
PLATBA
MOŽNOSTI DOPRAVY:
Osobní odběr v prodejně (neznamená to rezervaci zboží v obchodě)
PPL - Parcel Shops (do 5kg, nejdelší strana do 50 cm)
PPL - Doručení domů
Zásilkovna (do 15 kg, nejdelší strana do 70 cm)
a) Zásilkovna
b) PPL - Parcel Shop nebo doručení domů
c) Vyzvednutí zásilky v obchodě
Poškozená zásilka
Pokud jste obdrželi nesprávný, poškozený nebo jiným způsobem nevyhovující produkt, kontaktujte prosím naši zákaznickou službu na e-mail - majda.devata@welovedogs.cz. K řešení budete potřebovat:
Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30 dnů, ale pokud to bude možné, budeme se snažit tuto dobu co nejvíce zkrátit.
Nepoškozené a nepoužité zboží je možné vrátit do 14 dnů od dne převzetí objednávky. Zboží je nutné na vlastní náklady odeslat zpět na centrální sklad.
V okamžiku, kdy náš sklad obdrží zboží zpět, vaše objednávka bude refundována.
V případě jakýchkoli otázek nebo nejasností nás prosím kdykoliv kontaktujte na e-mail - majda.devata@welovedogs.cz.
Děkujeme za pochopení a trpělivost, tým We Love Dogs.